Alt
24 September 2024
  • Изкуствен интелект
  • човешки ресурси
  • управление
  • публичен сектор
  • добри практики

Глобалните примери показват, че изкуственият интелект може значително да подобри публичните услуги, когато е правилно внедрен и използван. Обучението и развитието на компетентности сред държавните служители са ключови за успешното му приложение. Южна Корея и други страни вече демонстрират иновативни подходи, които могат да бъдат приложени и в други държави.

В рамките на проведения Лидерски форум за управление на човешките ресурси в публичния сектор (Сеул, 06-11.09.2024 г.) бяха представени примери за приложение на ИИ при управление на ЧР, обучение на държавните служители за повишаване на знанията и уменията за работа с ИИ, както и добри практики при използване на ИИ в системите за управление в публичния сектор.